Přeskočit na hlavní obsah

MŮJ DEN NA TALÍŘI | 1 Tofu, tofu a samé tofu ?

Ahoj, vítám Tě po dlouhé době u nového článku.  Jdeme rovnou na to có. :) Jak už jistě víš, nebo snad pochopíš. Snažím se asi né tolik jako zhubnout, tak začít trošku žít zdravě, hlavně jíst, učim se jíst.. protože mám hrozný problém s tím do sebe za celý den něco dostat a pak večer jsem schopná sežrat uplně všechno co najdu. Proto moje váha nešla dolů, pořád jsem zjišťovala kde je problém a přišla jsem na to. MÁLO JÍM ? ono takhle když si to člověk řekne nahlas, tak vlastně co je to za blbost? Ale když si člověk začne trošku zjišťovat o svém těle, to jaké je apod.. tak zjistí co mu vyhovuje a co mu chybí, nebo co naopak nechce.



Jako první bude snídaně, dneska musela být do krabičky, jelikož jsem si jí brala do práce takže jsem si ji připravila o den dříve. Nic složitého. Udělala jsem si tuňákovou pomazánku z Ricotta Cheese měla jsem asi půlku vaničky, celou lučinu (bez chuti, nevím s příchutí jsem nezkoušela) jedna plechovka tuňáka ve vlastní šťávě (olej slívám) sůl + pepř. Všechno smíchám dohromady a vidličkou utřu. :) Voala zázrak je na světě, žitný chlebík a zeleniny dle chuti. U mě vede paprika na jakýkoliv způsob.




Oběd už byl doma takže než jsem přijela domů jela jsem něco málo pokoupit. Bramborová kaše, klasika uvařit brambory, přidala jsem trošku másla a mléko. Mixuji tyčovým a přidala jsem petrželku. Konzistenci určuje každý sám, já kdybych mohla tak kaši piju :D já vím je to zvláštní ale mám to tak ráda. Uzené tofu, jen jediné co dělám je, že nakrájím na kostičky a orestuji na pánvičce, je to pro mě skvělá náhrada, v dny kdy mám volno maso nejím, protože se toho dost najím v práci kde jiná možnost, než kuřecí maso není. Mražená zeleninka, také trošku orestovaná a čerstvá zeleninka dle chuti. :)



Svačinka je nejjednodušší recept na sladké jaké znám a docela dost často si dělám :) Ovesné vločky (hrnek) a dva zralé banány, které rozmačkám smíchám s vločkama přidám skořici, když chcete čokoládové tak kakao. Na ozdobení jsem přidala mandle v hořké čokoládě a dala péct na 180 stupňů +- 20 minut hlídáme. Až jsou sušenky křupavé tak můžeme jíst. :)



Večeře. Jak už jsem psala, ve svém volnu moc maso nejím. Uzené tofu od oběda, většinou si dělám celé balení a rozdělím do dvou porcí. Pečená dýně, taky hrozně jednoduché, já ji neloupu ale pořádně umyju a dám péct na 20 minut do trouby a hlídám až změkne. A jak můžeš vidět zase zeleninka. Dobrou chuť :)


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

16. o7 . 2o18

KRÁSNÉ PONDĚLNÍ RÁNO. Achjo, pokaždé si říkám, že kdyby se mi do práce chtělo tak jak moc se mi nechce byla bych mnohem šťastnější. Lezu z postele, ještě ani skoro nevidim a první co je, že si jdu dát vodu s citronem ať se sakra trošku proberu. Nebo aspoň se to teda říká, že tě to vlastně po ránu nakopne. Já bych po ránu potřebovala kafe rovnou do žíly, aby to se mnou něco udělalo. No nic pokračujeme dál, otevírám ledničku a přemýšlím co nejvíc zdravě a dobře se nasnídat.  Tahám vajíčka, protože sladká snídaně je pro mě asi největší mordor jaký může být. Rozpálím plotýnku, nakrájím červenou cibulku, kterou mimochodem ve vajíčkách TOTÁLNĚ miluju. Troška šunky taky neuškodí. Míchám, míchám, míchám.. nehledej za tím jadernou techniku. Už sedím u svého nového stolku z Ikei. Snídám a píšu tento článek. Ach jak mě je dobře, když mám dobrou snídani, vodu a v reproduktorech mi hraje Maroon 5 Girls like You . Hned je to ráno mnohem krásnější, když si ho člověk umí zpříjemnit žejó.  No

DO KRABIČKY | o1 | Rychlé rizoto s tuňákem

ZDRAVÍM TĚ . Dnes jsem si pro tebe připravila první článek do rubriky do krabičky. Jelikož pracuji jako servírka a jsem nejméně 12 hodin denně v práci (nepočítám samozřejmě volno) ale když už v práci jsem tak takhle dlouho a musím se stravovat žejo samozřejmě. Proto si dost často připravuji krabičky . Začínám snídaní, kterou už mám doma, protože jsem člověk který nevyleze z bytu aniž by se nenajedl. Obědvám v práci, většinou něco lehkého a nebo když máme nějakou dobrotu na meníčko dám si to. Mezitím nějaké ovoce, nebo sušenka ať se trošku zaplácnu a potom většinou večeře kterou si přinesu z domova. Dnes to bude teda Rizoto s tuňákem .  Tak už rovnou jdeme na to, nebudeme se zbytečně zdržovat. Co budeš potřebovat ?  • Olivový olej • Červená cibule • Šunka • Tuňák ve vlastním nálevu • Koření na gyros (prostě to miluju) • Rýže (na dvě porce pro mě jeden pytlík) A teď bych ti tu nejradši napsala, že to všechno smícháme dohromady na pánvičce, ale trošku se teda